Monday, 1 October 2012

WWW: Slurpppppppp :)

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum ,




Sape pernah try menu nih?

21 comments:

  1. Replies
    1. hehehe.. macam duduk dekat je eh.. :P

      Delete
  2. Yaa.. aku lapar. Kau bikin aku lapar. =)

    ReplyDelete
  3. mengancam..mcm samurai burger je..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah..mmg samurai pun..macam sedap kan :D

      Delete
  4. WWW : Wah! Wah! Wah!

    aku tengah telan air liur berkali-kali ni Zaitul oi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah..air liur aku tak tahan tgk iklan ni..harap sedap lah :P

      Delete
  5. gila aku suke. aku nk ajk ko kua sabtu ni. ke jumaat ke? aku nk bg cheese la. mls nk pos

    ReplyDelete
  6. wahh, samurai burger.. sesuai dgn jiwa shuriken sy ^^

    ReplyDelete
  7. TGOK BEGER NI PEPAGI .. MULE LA PEROT MINTAK MAKAN .. HAHAHA

    ReplyDelete
  8. burger samurai!!..sedap..tapi tak pedas..hihi

    ReplyDelete
  9. wauu beznya...tetibo lapar huhu

    ReplyDelete
  10. ritu aku mkn dh.. tak senikmat mkn GCB bagi aku la hahaha

    ReplyDelete
  11. beger ni sedap, tapi saya kena makan ikut limit kalu tak nanti saya pun akan jadi cam beger tu...begerdil terus! hehe

    ReplyDelete
  12. slurpppp? slurrppp itu maggie la...yg sptutnya nom nom utk burger..kekekeke :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)