Friday, 28 September 2012

Tahu tak ?

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum ,


Lelaki sentiasa mahu perempuan menjadi macam itu , macam itu , dan  macam itu untuk lelaki .



Tetapi Lelaki pernah tak terfikir mahu menjadi macam ini , macam ini  dan macam ini untuk perempuan ?

16 comments:

  1. Cik Zaitul aku rasa tu le sebabnya dia dijadikan seorang lelaki yg hanya dia dia dan jugak dia ha ha ha >..< (tapi to be fair tak sume ko lelaki cenggitu adagak mompan pung yg sama lebih kurang) :p

    p/s: aku tengah telan obat guna mug yg ko bagi... widue aku kat korang :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. miss u too ppp :P

      nak makan bergedil :P

      Delete
  2. Tp ada jugak lelaki yg will do anything utk pempuan. Cuma bila pempuan suruh buat itu ini, kitorang kdg2 xnk buat sbb prinsip aka ego. Huhu..

    ReplyDelete
  3. Tak semua lelaki mcm tu cik kak zatul... ;)

    ReplyDelete
  4. Alamak yker.. thanks for reminding
    macam ini macam ini tu macam mana ;D

    ReplyDelete
  5. Tak kira lelaki atau perempuan...
    Tentulah ada ciri-ciri atau perlakuan yang menjadi pilihan mereka...

    ReplyDelete
  6. salam,
    Terima kasih sudi singgah teratak buruk tirana aduka

    Pekabr cik zaitul di pagi sabtu ini?

    ReplyDelete
  7. lelaki memang cerewet..semua nak yg terbaik..
    tapi bila dia..taknak plok jadi macam yg kita nak..

    jadi bersyukur lah dengan apa yg kita ada..

    ReplyDelete
  8. oh.. tak tahu pula? ye ke? hehehe... terima kasih sebab bagitahu...

    *tu gambar makan pizza dgn buah ati ke tu cik zaitul oi.. kemain manis jer senyuman hehehe... ah ya! tadi baca komen kau kat n3 sunway Lagoon aku.. rasa kembang semangkuk ahahaha...

    ReplyDelete
  9. erk aku rase aku paham kau

    ermmm
    bila berkata tentang lelaki mmg susah

    tapi ape y aku nk cakap kat kau

    ingat, ade sebab die nk cm ni cmtu..bkn sesaje

    ReplyDelete
  10. sebab tue lelaki dan perempuan dijadikan berbeza. untuk melengkapi ingat tue ye sayam ;)

    ReplyDelete
  11. setiap orang ada kehendak sendiri kan..:)

    ReplyDelete
  12. salam,
    Mencari cik Zaitul kawan kita..di hari isnin yg ceria di sini

    ReplyDelete
  13. laki ngn pom lain kan..kdg2 geramm rs bile lelaki x faham kite..tp itulah cara die..;)

    pollow sini, tambah kekawan..;)

    ReplyDelete
  14. macam itu macam itu macam itu. bunyi macam mgongkong jer..
    tp rasa2nya mpuan kot yg byk jenis mcmtu berbanding llaki...TRUE FACTS..

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)