Wednesday, 17 October 2012

Terkedu

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum !!



Oh moment gojes :)
(Buleh ke aku edit aku nampak sama KURUS dengan Maria Elena ?
:))
Hahahhaha !!

Peramah sangatlah Maria Elena nih..Tak kekok bila terjumpa dengan dia ,
Sepadan sangatlahhhhh dengan aku yang peramah  jugak :)
Hewhewhew !!
Memang She is Natural Beauty , No Mekup-mekup tau ..







 

22 comments:

  1. gojes.. huu. Aku tak kenal sangat Maria Elena tapi aku tahu dia femes.. ngeh ngeh, =P

    ReplyDelete
  2. heee ko nk jd gojes gak ke?

    kene kurus skit noh gagaga

    ReplyDelete
  3. tengok senyum kau pun aku tau betapa kau teruja hahahaha

    ReplyDelete
  4. mohon maap.. siapa maria elena?? is she a novelist or blogger... maaf ye aku ni "katak bawah temurung" la cik zaitul ha ha ah aku teka ko pun sama hebat dgn dia :)

    ReplyDelete
  5. salam cik zaitul.

    Wah saat2 manis tu..

    ReplyDelete
  6. Maria ini siapa? Tak kenal. Cerita sikit.

    ReplyDelete
  7. Weyh... adore her so much la cikzatul.... *tak aci... tak aci...*

    ReplyDelete
  8. seronoklah dapat jumpe kak maghia elena..:)

    ReplyDelete
  9. Salam.

    Weh atul, dapat gak ko bergambar ngan maria elena ya! ^_^

    ReplyDelete
  10. eh.. kau pong x make up kan..? heee... ko pun natural beuty juga bah...

    ReplyDelete
  11. salam cik zaitul.

    Terima kasih sudi lapngkan masa di blog tirana aduka.

    *slow2 blajar. Lama lama ok je nanti. Ahaks..

    ReplyDelete
  12. ya.. cik zaitul. FB kata hari ni 19hb ko punya bestday???

    kalau betul nak ucap selamat hari lahirlah ni kononnya..

    harap-harap burung bernama Skynet tu tak sesat hahaha..

    ReplyDelete
  13. gambar tu besaqq sgt smpai terkeluar masuk kt sidebar =.='

    apapon dua2 cantik...mohon blanja aku sbb aku puji :P

    ReplyDelete
  14. fuyoo fuyoo kakak kite jumpe maria elena !

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)