Sunday, 28 October 2012

Belated Beday

Assalamualaikum ,
 
 
 


Sebelum

Sebelum

Selepas :)


2 Tabung untuk di isi penuh .

Bawang putih , bawang merah tu pun hadiah aku jugak . =..=

Khas Dari Nong :)
 

Kek Dari Family tersayang :)
 
Mekasih pada yang memberi , Sesungguhnya yang memberi tu lagi baik dari yang menerima :)
Hehehhehehe
 
Ada yang datang dari jauh , ada juga datang dari dekat :)
Terima Kasih <3
Genaplah aku berumur 25 tahun , Eh .. mesti nak tanya soklan-soklan cepumas kannn
Macam takmau jawab jee boley dak ?
Ekewkekekeke :)

19 comments:

  1. okey..soalan cepumas macam bias..bila? hahaha

    comel tabung katak tu..mintak buleh dak? tabung arnab aku dah penuh..:D

    ReplyDelete
  2. ko ni Encik H sokmo nak mengomen no satu... dah dah bagi aku lak komen ha ha ha >..< zaitul happy belated birthday to you... aku doakan semoga ko panjang umur murah rezeki, di permudahkan segala urusan dunia dan akhirat.... semoga ko cepat2 naik pelamin... aku dah lama x makan nasi minyak ne??? he he he >..<

    ReplyDelete
  3. heee... bak sini alamat. AKu pun nak bagihadiah gak. tapi next year la eh?? Huuu

    ReplyDelete
  4. bestt gilaa dpt banyak adiah even bawang putih n merah tu hehehe ;D

    ape pun hpy belated bufday awk.
    BILA NK KAWEN (tu kan soalan jackport)

    hehe!

    ReplyDelete
  5. waaaahhh byk giler dpt hdiahh..dem2x kejelasan ak dibuatnyaaa.isk :P

    ReplyDelete
  6. hepi belated besday & hepi weekend, hikk...

    ReplyDelete
  7. happy belated bday..
    semoga panjang umur...murah rezeki...dan sentiasa dalam lingkungan rahmat Allah..

    sapa lah yg bagi bawang putih n bwg merah tu..
    simbolik suh rajin2 masuk dapur tu agaknye..
    hahahha

    ReplyDelete
  8. Happ belated birthday sis. Banyak hadiah dapat, tak nak share sikit ke? heheh

    ReplyDelete
  9. Happy belated birthday dear zatul~! Sy takmo tanya soalan. Tp nk ingatkan... Nnti nak naik pelamin dgn pasangan, jgn lupe jemputt sy!!! hehe

    ReplyDelete
  10. wah bstnyer dapat hadiah2 tu! epy belated birthday dear

    ReplyDelete
  11. er..er... maaflah mug tu dah pecah :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe..bukan sengaja..pos laju tu terlampau laju hantar barang kott :)

      Delete
  12. selamat hari lahir Zatul.. moga tiap denyut nadi mendapat keberkatan dan dipermudahkan segala urusan Amin

    ReplyDelete
  13. happy bufday kepada pemilik blog nih... untungnya jadi dia.. :)

    ReplyDelete
  14. Mana dia gambar hadiah sejambak bunga mawar dan sekotak coklat???

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)