Wednesday, 3 October 2012

Ku akui

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum ,

Ku terjaga
Dari mimpi lena,
Sedar pipi dibasahi,
Tangisku sendiri...

Merintih perasaan ini,
Tiada kata mampu diungkap...
Tiada yang mengerti...
      

      stacy-pelangi senja              



 
Mampukah aku bermimpi menggapai pelangi lagi ?
Adakah ianya semata-mata angan-angan kosong untuk memenuhi hasrat diri ini  ?
Ku akui .............................................................
Tiada jawapan yang pasti untuk mententeramkan hati .
 
 
 
 
 
 
 

 

23 comments:

  1. KU AKUI .. DA MULA SUKA JELAJAH SINI ^_^

    ReplyDelete
  2. kalau di dalam mimpi...
    Apa-apa pun boleh terjadi...

    ReplyDelete
  3. Zaitul... ang jan berduka nestapa ok... aku masih disini setia menemani ko kala susah dan senang... walaupun aku x menjelma time ko on9 percayalah aku ada jer... cuma x kelihatan.. you take godd care of your self...

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik ppp , nasihat mu akan ku ikut, :P

      Delete
  4. insyaallah, satu hari nanti akan tercapai juga pelangi tu...jangan resah-resah ye..:)

    ReplyDelete
  5. insyaAllah mampu!!! ya aku tau ko mampu!!

    ReplyDelete
  6. nak mggapai pelangi nk buat apa?? lgpon tu semua mainan tdor ja...bhahahaha ayat sadis dr aku yg ssh nk phm ayat2 puitis :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhha..ini pun lawak .. :D
      puitis la sgt n3 nih..

      Delete
  7. kau pahal? pelangi kat fb aku kan de

    sng je kalau nk gapai pon

    ReplyDelete
  8. betul.. sila pinjam pelangi kat Iffah :D


    *jarang benar si zaitul yang ceria ini bern3 begini... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah ada hari kita sedih , ada hari kita hepi-hepi :P

      Delete
  9. nah tisu, kalau tak cukup amek lah baju aku ni..sobbs

    ReplyDelete
  10. pelangi akn tetap ada...wlupn ia skjap ia ttap akn tinggalkan sinar keindahannya d langit.jgn bsedih yer dear pasti akn ada plangi y bg2 indah akn menerangi hidup awk n slamanya bchaya indah 1 ari nti :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)