Saturday 3 March 2012

biarlah GAMBAR berkata-kata pulakkkk..

ASSALAMUALAIKUM, AWAK AWAK AWAK nak bagitau memang ini citer lame sekitar pertengahan bulan FEB 2012..Aku ada balik kampung..Nak tau tak?? Tak nak tau pun tetap aku nak bagitahu...mbahahhaha...AKU 1st time tengok pokok kekabu aka pokok kapas..waghahhahaha!!

    Aku : Wow,banyak giler pokok ni ada sarang burung bah..(Dalam hati terpikir2,cun jugak sarang burung kat pepokok ni)
    Abah : Ni bukan sarang burung,tu pokok KEKABU yang orang buar bantal lah..
    Aku :  >_<"   ( MEMANG TAK KENAL !! ) huhuhu


>_<" inilah yang aku katakan SARANG BURUNG

Di sini ingin aku katakan memang terasa BANGGANG kejap bile terkena situasi macam tuh,BELUM lagik aku tengok sungai ke, hutan ke, bukan aku JAKON (hmmm...pelik) tapi aku kagum jeww.. :P AKU SUKA PERSEKITARAN KAMPUNG..siyess bebeh...<3 sesangattt..tapiiiii untuk balik sekali sekala je lah..menetap aku mungkin tak tau lah camnew kan..kan..kan...
Dengan harga makanan MURAH..baju MURAH,tengok lembu..pegang kambing,kene kejar angsa,perghhh...takde nyer kat KOLUMPOR...hehehhe..OK korg layan gambar-gambar dari henpon aku..kalau tak jelas,maaflah ea..henpon camera je..1.3 megapixel jek... :P


KAMPUNG <3

korang penah makan PUCUK ULAM RAJA tak??
waktu kecik-kecik aku tinggal dengan arwah atok aku,ni lah sayur faveret aku dari pucuk ubi.. :P (aku mengaku aku anak kampung)

tehgok-tengok >_<"

pau ni murah gileeerrr..RM 1 je..tapi besar gabak kott..


tengok-tengok >_<" lagi besar pau dari tapak tangan aku.

sawah padiiiii..sebelah rumah arwah atok jew.. :P


nilah aku malas nak balik kampung dedulu,TOILET mesti kat luar..punyelah seram..igat lagi time mak aku pergi toilet,siap lembu sondol pintu toilet..mau terkejutt kiteorg time tuh..

tengok rumah atok yang dah teruk..T_T
 Rumah atok aku ni dah berpuluh-puluh tahun ditinggalkan sebab anak-anak ramai menetap di BANDAR ..sayang kan...


ini basikal yang membesar dengan bapak aku..dah karat..T_T

mee rebus yang MURAH..RM 2 sepinggan tapi kenyang perut..

buweekkkk...

tomey kan..anak kucing ni paling kuat mengiau2 ...mengiau kol 2 pagi lak tuh..haih..
Semua ini mengimbau kembali kenangan aku time kekecik dedulu..Main masak-masak dengan geng perempuan,petang tu lak main layang-layang dengan geng lelaki kat sawah padi..haih..nak KECIK balik..hehehehehehe..


Ok jupe next blog k..thank membaca kat AWAK..AWAK..AWAK..ehhh..AWAK lagi ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers