Monday, 12 March 2012

I S N I N (yawn)

Assalamualaikum , hari isnin mengantuk kan..nak kerja pun malas beno,apatah lagi yang nak pegi skolah mesti pepagi ni payah nak bukak mata.teringat waktu zaman skolah hari isnin dah siap senarai nak buat apa.
1) siapkan homework
2) tengok jadual,susun buku dalam beg
3) susun kasut,gosok set pakaian sekolah
4) sms kawan ,datang tak skolah esok..(hahhaha,jangan follow ye!!)
 hahahhaha..dah sampai sekolah kena pula  PERHIMPUNAN.. lagi lah lesu..tapi semua tu dulu-dulu..bila dah lame meninggalkan alam persekolahan aku mula rindukannya!! huhuhuhhu
Sekarang cuti sekolah,jadi ramailah cegu-cegu,student-student berlibur..(jeles-jeles) T^T
SELAMAT BERCUTI STUDENT-STUDENT ..JANGAN LUPA CUCI KASUT SEKOLAH.. :p

Ok ni ada lah beberapa kartun tok menceriakan korang ,layan je lah yea...

benda ni aku setuju..aku keje mesti on MUSIC!!






2 comments:

  1. sms kawan?? camnew tu..nak ponteng ke tue??hik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. HURM...bknlah..hihihihihi(xnk gaku jekkk)

      Delete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)