Sunday, 26 February 2012

Siapa BFF korg??

Assalamualaikum, :P
  Dadah dan alkohol bukanlah BFF yang terbaik..tu dia tajuk berat tuh..lihatlah dunia!! lihatlah retis yang meninggalkan dunia dengan camtu je..sia-sia hidup ko tau... huh..tu baru retis,belum lagi yang bukan retis..tak kanlah kita nak musnahkan populasi kita dengan alkohol dan dadah ni..tak pernah lah kan aku tengok dadah,alkohol ni tegur menegur jika kita ada buat salah..tol x??jadi tak rugi pun tak kenal dadah,alkohol nih...Grrrrr...

   Kalau ketagihan shopping ke,solat ke atau ke benda-benda positif aku tak kisah..korang boleh lah teruskan jadikan sebagai BFF..tapiiiiii..ketagihan 2 mende ni,memang tak kemana..Tell me ,siapakah yang berjaya hidupnya dengan dadah dan alkohol?? Dan aku rasalah,pencipta dadah dan alkohol pun  tak ketagih kan..kannn..Bukan apa..peratusan MELAYU minum arak ,hisap dadah or wat ever nama glamourusss dorang gelarkan semakin bertambah ..tanpa segan silu,tanpa rasa bersalah..budak bawah umur pun dah tau label-label alkohol ..

 p/s : dari ketagihan arak dan alkohol baik ketagih teh tarik kottt...senang didapati,malah murah..tak pun takde duit buat sindrik...mbbahahhahaa :P



tengok-tengok kat BUIH tu..terbaikkk!!
aku membebel kerna ada MELAYU malu-malu beli arak depan aku..pffffffffffff....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)