Friday 4 May 2012

Lu Kena Beb !!

Assalamualaikum w.b.t,

   Haaa..nak taye kat kekorang lah,apakah pekerjaan korang sekarang nih??
adakah LAWYER ?? DOKTOR ?? GURU ?? PELAJAR ?? Jeng jeng jeng..APE?? AHLI MUSIK ?? (dah macam citer Ibu mertua ku lak..) :))
Aku cume nak bagitau lah pekerjaan aku sekarang adalah pembantu klinik..saje je nak bagitau.. :P sebab tulah dalam blog aku, korang adelah nampak ubat-ubat disana-sini. .Seorang pembantu klinik ni merangkap Cik Misi lah..Cucuk sana,cucuk sini,cuci sana,cuci sini,penat tau keje macam ni..nak jaga hati pesakit yang SAKIT..hehehehhehhehe.tapi aku suke pekerjaan sekarang <3 .. Xoxo




oke..sedia,tarik napas,hembusssssSSSSssss

        Pada suatu hari yang aku dah lupe tarikh la kan,  ( Im sorry !! ) aku dapat sampul surat berisi hadiah yang COMEI-OMEY lah..thanx kat mamatunz


Jengjengjeng




Kreatip kan.. :))


mukegumbiradapathadiah :))
  Aku dapat hadiah sebab jadi follower ke 700 wooo..aku dapat kad,penanda buku buatan sindri..pergh..gilos cantik tu..kiranya mesti buat dengan kasih-sayang kan..kan..kan..memang GOJES sesangat..I LOIKE <3


oke-oke..ini bukan LIBRARY lah kan,ni lah rekod-rekod pesakit di tempat keje aku..(giloss banyak nok )


tengokkk :))
Keje kat klinik tu automatik dah macam pembantu doktor lah..aku dah bekerja dari tahun JUN 2006 !! Giloss lame kan..hehehehehhe..Adakah aku SETIA maknenye..wakakakakkakaka!! Mungkin seronok-ronot keje kat sini..Dahla dekat, Team pun HEBAT-gojes , Dah melekat hatiku  disini... :))



:)) jupe Si pokcik <3
  Harini bersamaan 04.05.2012 aku dengan geng seklinik nak mengkantoikan sorang akak di klinik aku neh ..campuran KHASSSsss  ini kiteorang akan simbah kat beliau malam neh  =_="           (kessSSian kak shila..muahahahhahahhahahaha!!! )



Hahahhahahha..Aku mampu ketawa je .. :)) camnilah.. Lepas dah kene SIMBAH barulah aku bagitau korang ek camnew ceritanye okeeeyyyyyyyy...

Assalamualaikum <3 !!!

6 comments:

  1. yeay..!!!
    buleh cucuk orang! hehe..
    saya masih pelajar, sobs3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapelah..bukan ke seumur hidup pun kita ni masih dalam proses belajar..UNTUNG tau !! hehehehehe

      Delete
  2. aaaa... comel itu kad itu.. heheh.

    errr.. aku gerun sikit dengna benda3 berkaitan perubatan ni.. kekeke.

    #oh.. aku pelajar lagi. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhehe..tape-tape ..memule pun takut gak gan bende perubatan ni..tengok darah bole rase nak pitam..hehhehehhehe...lame-lame dah okeyyyy ..

      Delete
  3. semekom tuan rumah,

    ni singgah nak lepak kejap.. tgk ada kopi kaw2 ke.. ada milo ice atau teh tarik kat sini hehehehe..

    timakasih dtg jengguk blog sy tadi :)

    oh.. pembantu klinik kah? mesti hari-hari jumpa ubat :)

    ya.. kad itu sungguh comel (sapalah yg sudi bagi sy kad yg sedemikian comel ) kalau akak jadi follower ke 32 ada hadiah ada kad comel tak? hehehe..

    apa? nak kenakan bestday gal? aduss.. itu sgt perit hehehe.. (bagi yg kena)

    saya? oh.. cuma seorg kerani akaun yang selalu berharap boleh tukar kerjaya jadi pengkarya hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya doakan agar impian akak jadi kenyataan,tapikan boleh buat dua kerja sekaligus kan?

      Delete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers