Saturday, 5 May 2012

Kan semalam da janji ??

Assalamualaikum wbt dan Salam sejahtera ,

  Semalam kan da janji Diana dengan kekorang nak cerita bagaimanakah nasib si kakak ( mangsa )  yang sengaja kami simbahkan sempena hari jadi beliau?? ngehhhehehehe..


Korang layan je gambar ni ea..maaflah jika kualiti gambar ni hanccuuuusSS  :))
Hahahha inilah resipi terhebat !!

Erk 0_o
Campuran ini hanyalah campuran Kicap,Syrup,Mangga,Telur,Tepung,Dettol,Serbuk pencuci baju,Serbuk kopi  dan juga Kasih-sayang kami kat mangsa. Inilah dia resipi setelah di adun sebati . :))
Barang disusun sebelum di simbah .

Orang jahat dalam plan neh .


ima and anak mangsa :))

Muke menahan BUSUK campuran kat baldi tuh..
Sebelum di SIMBAH ,kiteorang siap buat baiklah..supaya mangsa tak suspek..

<3 anak mangsa yang jugak berkomplot

setelah tepat 1230mn,kejadian berlaku seperti yang dirancang.


mangsa :)) ..Selamat Hari Jadi
Sekian terima kasih ,
Dilaporkan oleh CikZaitul .

11 comments:

  1. mujur saya tak jadi kakak kamu.. adehh..

    ReplyDelete
  2. hehehhehhe..kalau awak jadi kawan saya yang duduk dekat saya pun dah cukup untuk simbah dengan benda ni.. <3

    ReplyDelete
  3. wahh..memang busuk habis lah tu..huhu

    ReplyDelete
  4. oh mannn. kalau saya kene mesti nangis terus. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak kene nages gumbiralah ea..kan hari jadi..hehehehe

      Delete
  5. perghhhhhhhhhh memang naya ar kalo kena camni..dasyat la korang nih :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. :P naseb cik teddy jauh an an an..klu tak boley join simbah sekali..ngehehehe

      Delete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)