Friday, 25 May 2012

Aku Belum ....

AssalamualaikuM ,

Hari ini aku rajin teramat sangat berjalan-ronda di belog-belog gojess..SYABAS betey untuk aku :)

Bila jejalan kat belog-belog yang menarik di baca , dengan entry yang bernas-bernas..siap cerpen , gambar menarik , komen beribu-riban ..Pheww..Aku rasa aku kerdil pula ..
Yelah aku baru je berkecimpung-kampong dalam zaman berbloging-bloging ni..hewhewhew..

Semalam aku tolong ayah aku berniaga burger di kedainya , aku tau aku  selekeh     AKA  simple , tapi selekeh aku pun , aku suka pakai baju besar-besar je..T-shirt longgar-longgar senang angin nak keluar masuk kat ketiak tu.. hahhahahahha



Hebak gak !!

Ok lah , yang membuat aku terkedu itu  adalah adik tu baya-baya 18 tahun kott ..hewhewhew ...

Aku : Dik , beger dah siap (sambil tersenyum maness lah, manelah tau nak TAMBAH oder ke :D )
Adik : MAKCIK , berapa ??

MAKCIK -MAKCIK - MAKCIK ..(jeng jeng jeng )      -__-"








Adoiiiii , tua sangat ke aku ni?? baru 25 tahun , Phew..kompon aku tonyoh muke aku dengan kertas pasir pas ni bagi kedut-kedut hilang !!

Ah!! ...aku tak kesah la apa dia-orang nak gelar aku apa , janji bukan panggil aku dengan nama-nama tak elok..
mungkin budak tu nak berbudi , atau aku ke yang tak dapat menerima kenyataan ??


Sila-sila lah jawabkan :D


P/s : Tengah buat entry ni aku belek-belek muka aku yang tak berapa makcik ni . O_0

7 comments:

  1. dh 25 ke?mcm baru abis spm je...hehe

    ReplyDelete
  2. 25 ke kau ni?? biar betul?? unbelievable... heee. Aku rasa kau muda lagi dari tu.. huuu

    ReplyDelete
  3. 25? hee.... akak ingat ko baru lepasan SMP :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHHAHHA..
      ni yang nak ajak korang datang gerai aku..makan beger.. :)

      Delete
  4. kejam itu adik

    kalau aku aku dah sentap terus balik da haha

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)