Friday, 25 May 2012

Aku Belum ....

AssalamualaikuM ,

Hari ini aku rajin teramat sangat berjalan-ronda di belog-belog gojess..SYABAS betey untuk aku :)

Bila jejalan kat belog-belog yang menarik di baca , dengan entry yang bernas-bernas..siap cerpen , gambar menarik , komen beribu-riban ..Pheww..Aku rasa aku kerdil pula ..
Yelah aku baru je berkecimpung-kampong dalam zaman berbloging-bloging ni..hewhewhew..

Semalam aku tolong ayah aku berniaga burger di kedainya , aku tau aku  selekeh     AKA  simple , tapi selekeh aku pun , aku suka pakai baju besar-besar je..T-shirt longgar-longgar senang angin nak keluar masuk kat ketiak tu.. hahhahahahha



Hebak gak !!

Ok lah , yang membuat aku terkedu itu  adalah adik tu baya-baya 18 tahun kott ..hewhewhew ...

Aku : Dik , beger dah siap (sambil tersenyum maness lah, manelah tau nak TAMBAH oder ke :D )
Adik : MAKCIK , berapa ??

MAKCIK -MAKCIK - MAKCIK ..(jeng jeng jeng )      -__-"








Adoiiiii , tua sangat ke aku ni?? baru 25 tahun , Phew..kompon aku tonyoh muke aku dengan kertas pasir pas ni bagi kedut-kedut hilang !!

Ah!! ...aku tak kesah la apa dia-orang nak gelar aku apa , janji bukan panggil aku dengan nama-nama tak elok..
mungkin budak tu nak berbudi , atau aku ke yang tak dapat menerima kenyataan ??


Sila-sila lah jawabkan :D


P/s : Tengah buat entry ni aku belek-belek muka aku yang tak berapa makcik ni . O_0

7 comments:

  1. dh 25 ke?mcm baru abis spm je...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhh... (dgn mata bersinar-sinar :) )

      Delete
  2. 25 ke kau ni?? biar betul?? unbelievable... heee. Aku rasa kau muda lagi dari tu.. huuu

    ReplyDelete
  3. 25? hee.... akak ingat ko baru lepasan SMP :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHHAHHA..
      ni yang nak ajak korang datang gerai aku..makan beger.. :)

      Delete
  4. kejam itu adik

    kalau aku aku dah sentap terus balik da haha

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)