Thursday 24 May 2012

Kepala Putih Kat Hidung ??

Assalamualaikum , Erk..tengok tajuk kat atas..hmm..hmmm.hmm
memang aku takde idea untuk TITLE aku lagi :)
Anyway aku nak taulah ape RUTIN kecantikkan korang hehari ??
Adakah korang memakai pelembab malam ke? toner ke ? krim awet muda ke ?
Setiap wanita mesti nak cantik..walaupun tak mekup mesti nak muka tu bersih je ..kan kan kan :)
Aku satu je masalah kat muka ni ialah WHITE HEAD ..Huh ..memang  tension lah kalau dia datang :(





Picit-jangan tak picit O_o


Datang dengan pakej muka boleh goreng ikan kat dahi lagi..Heheheheheh..Yelah aku ni jenis muke berminyak di ZON -T , Kirenya kawasan Dahi , Dagu , Hidung , Pipi ..    :P
Aku manusia yang  amat MALAS nak jaga muka , nak toner muka , dan pelbagai usaha nak belek muka..kena ada Time barulah nak belek-belek muka.. O_o
Ok aku mengaku !! dan aku bersyukur muka tu Orite je sampai sekarang :p (Nanti tua habeslah ,muka  aku cepat kedut )
Ok , Aku jaga muka dengan pencuci muke jenama lain , pelembab jenama lain ..Jadi yang ADO ok lah tu..Janji murah untuk POKET aku.. hewhewhew..
Aku skarang nak JE pakai  sk-II tu..tunggu POKET tetiba TEBAL jew lah..HAHAHHAHAHHAHA :)



P/s :    Aku punya card reader rosak jadi  post ni dan post akan datang  takdelah  gambar pemilik ..Wuwuwuwuwu :((

8 comments:

  1. skII?? wahh..kelass cik zaiton..tggu bintang jth ke riba la yea..hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe...
      impian je..cukuplah pakai pelembab je..
      tgk menarik je iklan tu...
      hehehehhe :)

      Delete
  2. saye pulak bnyk blackheads..
    nmpk je blackhead, tgn mesti nak picit..
    err ape beza whitehead dgn blackhead ekk??

    ReplyDelete
    Replies
    1. bezayer..kaler je kott..
      satu itam,satu putih..
      hehehh..

      Delete
  3. yayy kite pun kaki picit ! puas gila dapat picit. haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      picit jangan tak picit..
      picit sampai hidung merah-merah..

      Delete
  4. samalah dengan saya..pemalas nak jaga muka sendiri..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers