Saturday 7 July 2012

Dah mai da...

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikummm....




Entry ini entry MERAPU , Entry rindu..serindu-rindu nya...kat engkorang !!!!
Maaf lah tak BW , tak update blog .. sebab .... Aku takde own lappy :)
Disebabkan entry ini merapu gaban , jadi marilah kita merapu gaban..
Kameee-kameehaaaaaaaaaaaaaaa :)

Aku  sihat  dari segi fizikal dan juga mental :)
Wow tadi aku BW blog si dia , si dia , si dia  tu..mak aih.. Aku ketinggalan beberapa siri cerita yang menarik..
Omg :'(
Haih , Updates status kat FB senang ..tak macam blog yang menggunakan page large bila aku bukak pakai HP aku .. :)


Harap korang sihat ,
Harap korang ingat aku lagi ,
Harap korang terus berjuang update blog hehari .. bukan macam aku key..
JANJI ???


 #Mode : tengah BW sekarang nih.. :)

14 comments:

  1. mana hang mghilang? pergi kahwin ka? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe..
      ni haa.. aku kene update blog pg cc..
      sbb xde lappy..
      jd pepaham la ..
      hehehhe

      Delete
  2. ade jer kiterang kat sini ko tu yg mcm biskut jap ada jap takde.. niway glad your back on trac.. windu ko jugak ha ha ha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ppp , aku mmg macam biskut..kejap lemau , kejap tak..
      hehehheheheh :)

      Delete
  3. haha... akhirnya kau muncul juga cik zaitul.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahaha !!
      akhirya kan..
      tapi dengan entry merapu ..
      kekekekekekekk

      Delete
  4. xpe2 ada masa bru update jgn stress2.. hihihi

    ReplyDelete
  5. selamat berjalan2 di awangan..hihi

    ReplyDelete
  6. aku tau ko bizi

    so aku tggu je ko update

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers