Saturday, 13 April 2013

Undi .

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum .

Mengundi .
Akan jadi satu pengalaman baru kepada aku pada 5 Mei 2013 ini ,
Kerana aku LAYAK untuk mengundi !!
Yeaaayyyy !!

Eksaited bila nama aku terpampang di skrin bahawa aku layak mengundi tahun ini.
Okey-okey kepada korang-korang yang pestime akan mengundi macam aku ni .

Silalah Semak nama korang di Link bawah nih .


Semakan Daftar Mengundi




P/s : Bukan Undi Artis Popular Berita Harian yekkk :)
Jum Kita Mengundi !!






















14 comments:

  1. Ye, selamat mengundi ye cik zatul!
    Saya belum cukup umo nak mengundi *alasan* ;)

    ReplyDelete
  2. <---- tak daftar mengundi lagi. boleh lg ker nk daftar?

    *terasa rugi la pulak*

    ReplyDelete
  3. mari la mari pergi mengundi. ehh..
    aku pung sama jai,layak dah mengundi.
    selamat menunaikan undi jai. haha

    ReplyDelete
  4. Selama ni kau tak layak mengundi ke? *tertanya-tanya*

    Aku tak mengundi sebab tak daftar lagi. Muehehehe. (kononya tak layak) Muehehehe. Mohon undi parti yang terbaik bagi kau. Apa jua parti yang kau pangkah kau tetap kawan aku... Keh keh keh.

    ReplyDelete
  5. aku dah byk taun layak mengundi, tapi selalunya malas nak balik mengundi huuuu

    ReplyDelete
  6. huh! same lah kita cik jetool oi.. kekeke.. pangkah jgn tak pangkah... :P

    ReplyDelete
  7. Mohon jan rusakkan undi ko tu.. dah le 4 tahu sekali baru boleh memangkah ekekeke... aku teka aku nak pangkah mcm dalam filem P.Ramlee tu la citer Ali Baba Bujan Lapok ekekeke

    p/s: selamat mengundi JAI sila buat pilihan tepat.... la la la la la

    ReplyDelete
  8. jangan nak yeay yueayy je silalah balik mengundi agagagaag

    ReplyDelete
  9. dah berapa kali cik zaitul mengundi?hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)