Friday 15 February 2013

Selamat Hari Lahir Sayang :)

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum ,
Dilahirkan pada pukul 4 pagi bersamaan 15 Februari 198... ( Rahsie )



Dulu aku kenal dia macam nih ,

Lepas tuh die jadi  macam nih ,
 
 
 
Dulu header die macam nih



 
Sekarang dah jadik macam nih :)
 


 Pertemuan kita yang pertama , Betapa sengalnya kau !!


 
              
 

 


 

 




Dia gadis misteri (tak suka gambarnya di tayang )
Cepat mesra , Cepat bergosip ,
Hati tisu tapi tak mengaku ,
Tak suka pedas,
Suka Asam ,
Not girly sangat katanya,
Suara macam Ella ,
Tak suka kucing ,
Bini James Bond ,
Memandu laju 150km ,
Apepun tentang gadis ini , dialah kawan aku .
Kawan yang aku dikala senang , dikala susah .
Dia lah kucing aku , Dialah bantal peluk aku.
Terima kasih ya Allah s.w.t aku dipertemukan dengan gadis ini :)












                                        Kepada : Iffah Afeefah Bt Mohamad Arip.
 
Dengan ucapan ini aku ucapkan,

Semoga dikurniakan iman yang sempurna,

Akhlak yang terpuji,

Pekerti yang mulia,

Umur yang bermanfaat,

Rezeki yang halal,

Ilmu yang berguna,

Jodoh yang membahagiakan,

Hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat.
Dan
Aku Sayang Ko My Gay :)
 

19 comments:

  1. Huuu. Happy birthday jugak.. *tak tahu ni kali keberapa aku wish kat dia*.. huhu.

    #mhon kasi biodata kau kat aku.. =)

    ReplyDelete
  2. dah tak misteri dah pada aku jai hahahaha >..<

    ReplyDelete
  3. awak... aku terharu

    nak nangis boleh?

    aku hati tisu eh? tak pasan pon LOL

    ReplyDelete
  4. reen : ko nak biodata aku ke? wahh..nak buat resume kah?

    ppp : hehehhehe untuk kekita , dah x misteri lagi kannn..hehehhe

    ReplyDelete
  5. iffah : kan aku cakap ko hati tisu , tapi tak mengaku :) lalallalala

    ReplyDelete
  6. err HB utk cik pipah jugak. *dh byk kali dh wish ni :P*...dri pelangi bertukar jd colorless...

    ReplyDelete
  7. suara macam ella?
    suara manja atau rock? hehehe.
    happy birthdah pah~ :D

    aku nak kawan ko jugak beb :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehheh..typo ke birthdah ??
      ehehehhe
      ko kan kawan aku jugak michelle..bak bio ko..ehhhh

      Delete
  8. aku pon nak ucap lagi lah.. hehehehe

    selamat hari lahir Iffah...


    amboi... anak aku pon join kat atas tu kekekekekek

    ReplyDelete
  9. Aku pun dah ucap lagi lah. Eh same plak ayat dengan mami Nong. Hehehe. Btw Happy Birthday Iffah Toffa. Semoga dibawah lindunganNya. Ameen :)

    ReplyDelete
  10. amin pijaaa... lame pijaa tak mai sini..

    ReplyDelete
  11. epy birthday juga ye

    ReplyDelete
  12. amin... iffah... semoga terus ceria mcm selalu...

    ReplyDelete
  13. Iffah...untung ko dapat gay yg sengal spontan cam cik jetol ni... aku jeles.. mujur aku pun ada gak cuma dia nun jauh di sana.. (muhun cik apple merah baca statmen ni) rindu sama kamu bah

    ReplyDelete
    Replies
    1. mentabah masing2 ada gay... klu gini aku kena ari lebian la gamaknya ekeke

      Delete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers