Monday 11 February 2013

Ketakutan dan Kesukaan.

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum ,



1) Ketakutan Naik flight
Kemahen , aku nak sangat naik flight .. Amek kaaauu..
Ini semua gara-gara pergi langkawi .
aku akui rupanya aku mabuk naik flight , OMG, baru aku sedar.
Naik flight terus aku loya..Brup..perut aku melambung rasanya..
Camner dengan visi aku nak pergi Pulau Mabul nanti?
Oh , korang ada petua tak?






2) Kesukaan Pergi berjalan-jalan AKA Berjimba-jimba.
Aku tak tau lah , adakah aku ni jenis kaki sosial? kaki warung ?
ehh...tak tak tak..
aku suka berjimba sahaja.bukan pergi kelab dangdut , bukan mabuk-mabuk.
aku suka pergi meneroka keindahan alam,
lepak-lepak sambil gelak-gelak ,
contoh : campaklah aku kat mana-mana pantai - kompom aku jerit keriangan !!
Errr... korang jum lepak-lepak eh..
hehehehehe..


Dikbee aku pinjam pic hang sat !
 


3) Ketakutan haiwan banyak kaki
Ah..part ni semua akan kompom , kaum perempuan akan list kan jugak haiwan ketakutan dorang.
aku paling takut haiwan ulat gonggok.Ewwww.. paling takut.. "takut haiwan tu masuk dalam telinga ai la "  T_T





Kesukaan pada Memasak
Aku suka masak ... tak kisah masak apa pun.. Dan faveret tu sampai aku usha blog tentang masakkan , membazir duit beli buku resipi itu dan ini .Hmmm...tapi tu lah..aku sibuk pula .. Wanita bekerjaya kannnn... (ayat klise)
Apepun bak kata omputeh " What the rock is cooking , I Love Cooking "






Okeeyyy..takmau cerita banyak .. Lagi banyak aku share kat korang , lagi banyak korang jatuh hati..
ehhh...
Haaahahha...
Cume nak tau je..apakah korang punye ketakutan dan kesukaan pulak??
Share meh !!





24 comments:

  1. Replies
    1. ala petua dia senang, pergi farmasi beli ubat tahan mabuk...murah jer harganya < rm10

      suka mmasak? oooo...

      Delete
    2. aku keje kinik , tak perlu beli ubat kannn...
      :)

      Delete
  2. aku suka naik flight aku suka bersosial tapi aku takut ulat ==

    ReplyDelete
  3. aku takut lipas. Hahaha. Aku suka ice cream. hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha.pas ni taula nak buat ape dgn lipas..
      ehh..

      Delete
  4. aku suke menyakat suami aku dengan anak aku ..aku takut kalau dorang marah aku sakat dorang :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ini sweet ye kesukaan dan ketakutan ko.. :)

      Delete
  5. aq xsuka dgn hewan byk kaki.. geli.... errkkkk

    ReplyDelete
  6. Salam.

    Atul, lana takut bila lrt lalu dalam terowong, tatau knapa, heh3. Bukan takut..urm, tak selesa je rasa bila ia lalu dlm terowong (-_-)

    Heh3, kesukaan lana... MAKAN,hahahaha

    Haa..aritu atul ad tnya kan lana beli buku2 mumia tu kat na?
    Yg Misteri Firaun tu, kedai buku biasa (mph,popular) ada.. yg Royal Mummies tu, kat bookfair 1mlysia pwtc bebaru ni.. Dan, yg satu lgi, yang Legends & Myths tu pun lana beli kat mph.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahah..lana suke makan,, wah camni gath2 makan jelah gan lana :)

      oh lana beli kat mph..tak perasan pula mph ade buku camtuh..
      (yela selalu usha mph tang komik gan buku resipi )

      Delete
  7. naik flight..tido..mesti tak takut

    ReplyDelete
    Replies
    1. masaalah ye , bila dah naik ..mata takmau lelap. :(

      Delete
  8. amboi kemain kambek penuh entry

    sal aku xpasan ko da update

    btw aku suka berjalan ngn kwn2.. y sekepala cam ko ehh
    aku takut ketinggian... aka gayat... malu ngaku
    aku suka masak tapi malas. ko pon tau dah?
    aku takut dikecewa kan ehh BABAI

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..part takut dikecewakan tu semua takut..termasuk aku..
      kbaiiii :)

      Delete
  9. KA pun suka masak & makan juga hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KA , camni pekate bubuh resipi lak kat blog tuh ..

      Delete
  10. aku sebenarnya tak suka masak.. tapi aku kena MASAK akakakakkaka... kalau tak kebulur keluarga aku!

    takut? ular kot... geli dan takut.. lipas? tu pun tak suka busuk n euwwwww..

    kesukaan? ala.. tu banyak.. blog walking kat blog ko ni pun salh satu kesukaan aku gak jaitul hehehe...

    * korang kemain lagi berjimba.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe..kalau kau dekat nong , ko menabah je nak berjimba tetiap minggu sama kami :)

      Delete
  11. aku suka makan tapi aku takut gemukkkkkk....boleh gitu???

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers