Wednesday, 8 August 2012

Pssst..Psssttt...Mai jap Tengok :)




Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum :)

Lalallalalaa..Selamat Hari Nak Raya :)
Lagu raya kat radio dah berkumandang kottt..
Kuih raya dengan baju raya pun dah tinggal sikit je kat jalan TAR tu..
Apepunnnnnnn ..............


Pinjam sat En.Google :)






Maaf Zahir Dan Batin :)

Aku persiapan raya tak siap satu pun , Apatah lagik baju raya , kuih raya, tapi plan tahun ini , aku nak buat kuih raya.. Tapi.....
Jika aku sibuk sangat kuih TUNJUK-TUNJUK  je la aku dapat buat :)
Hehhehhehhe
Korang puye persiapan acane?
Harap GEMPAK lah ek..


Aku minta maaf sesangat jika ada terkasar bahasa , terkasar komen ke ape, aku taksedar jika aku melakukan kesalahan kecik atau besar dengan korang :)
Yelah , aku kan suka sangat ber-AKU , ber- KAU ,
Takut korang tak selesa lak..
Harap jangan simpan dalam hati ek.. KOSONG - KOSONG :)

            

15 comments:

  1. aku tggu kad ko

    hahaha

    aku pon kosong2 k

    ReplyDelete
  2. aku raya simple2 je... selamat beraya ~

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya juga dari Ety :)

    ReplyDelete
  4. shaye maafkan..meoww! *tetibe pelat :P

    ReplyDelete
  5. hahaha.. kalau rajin sila la try resepi kuih makmur haku

    http://lovingustory.blogspot.com/2011/07/my-resepi-lagi-makmur-batang-buruk.html

    ReplyDelete
  6. selamat ari raye..maaf zahir batin...hehe
    salam perkenalan dari piko

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya maaf zahir dan batin(mana tau terguris hati baca entry aku) ehhh tetiba pulak aku... kihkihkih :p

    ReplyDelete
  8. saya pun nak mintak maaf jugak... hehhe.... tak terasa hati pun ngan awak... saya kalau tulis entry bera-AKU jugak sbb rumah sendiri. kalau comemnt2 ni kene la berAWAK SAYA. Sebb pergi rumah orang saya kene jadi lemah lembut lagi ayu skit. hehehehe....

    Selamat hari raya jugak utk awak.. errrr tak awal sgt ke buat ucapan ni?

    ReplyDelete
  9. Salam.

    Atul..lana pun nak minta maaf ya..sebab..aa, nanti kat entry lana sempena raya,kah3.

    Lana pun jenis tunjuk2 je atul.. baju raya je tempah, biskut mmg tiap2 tahun, tunjukkkkk je,heh3

    ReplyDelete
  10. Cik Zaitul aku tu terkasar bahasa ngan ko tu dah asam garam dah (keh keh keh), ayat2 tersasar aku pun dah menimbun kot, jadi oleh sebab dosa aku dah membukit ngan ko kan, aku dengan serendah2 hati mohon ampun dah maaf dari ko tau... ko tu "comel" sangat, tu yg aku suka nak "nyakat" ko tu kan.. p/s: aku miss gambau ko pakai spek yg besau dari muko ko tu ha ha ha... "SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN ISTIMEWA UTK KO CIK ZAITUL..." maybe kita leh jumpa raya nanti?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko x penah buat salah kat aku , buat sakit ati ke ape.. buat aku hepi adelah :)


      pepun mekasih :)

      Delete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)