Tuesday, 24 January 2012

Siyuss SHUKEEERRRRRRRR

assalamualaikum:P,

KUCING=meow-meow..memangil tuan dia dgn nama "meow-meow"..adakah aku bernama meow-meow..hahaha..tentulah tidak,kucing boleh meow-meow je..aku pernah ada kucing,dengan pelbagai nama..dulu aku duduk kat rumah bawah yang ada tanah,aku aktif membela kucing..cukuplah bela seekor kucing betina yang cun,pastu 3 bulan kendian dapatlah anak-anak kucing ..:P

aku memang sayang gilerrrrr gan haiwan ni..giler2 sayang,sampai jumpa tepi jalan pun aku tak geli nak pegang-pegang..walaupun orang cakap kita berkemungkinan mandul kerana terkena gigitan or cakaran   kucing liar,tapi aku tak kisah ..sayang punya pasal..sepanjang hidup aku ini,banyak kali air mata aku berderai kerana setiap kucing kesayangan aku mati..waktu aku berusia 14tahun kucing pertama yang aku menitiskan air mata adalah seekor kucing yang namanya "jantan", aku sedih sampai 3 hari berturut-turut sebab kucing aku tu dilanggar lori ais..ahai..kucing ni mmg faveret main tengah jalan..huhuhu..

   Selepas membesarnya kucing "Stoking" cintaku beralih arah padanya,gerak gayanya,meow-meow nya sedikit sebanyak  aku dapat lupakan "jantan",tapi cintaku dengan "stoking" tak sampai lama sebab aku hantar dia ke kampung di pahang agar paklong aku dapat jaga..keran aku berpinadh di kawasan flat yang tak boleh membela kucing..tu pun aku dah sedih jugak..akhirnya aku bertemu dengan kucing "puteh" yang aku jumpa sebab terjatuh dari bawah flat aku duduk..puteh  jadi tempang kerana manusia yang kejam memperilakukan sebegitu rupa..aku bela,aku bagi vaksin,bagi kasih sayang akhirnya die kene demam.lepas  2 minggu kene demam, kucing aku mati..kawan-kawan sekeliling aku tau bagaimana giler aku menangis gara-gara puteh mati..teruk betul aku menangis sampai orang ingat aku frust bercinta!! tapi itulah aku.. tak kisah time  baju aku nak pakai ada bulu kucing,barang faveret aku rosak sebab kucing buat main,tapi aku tetap sayang kucing..p/s: aku lega amat kalau dapat bercakap dengan kucing,seolah-olah kucing tu tau ape aku cakapkan..i miss my puteh..



ni lah kucing puteh aku :((

     Sekarang,aku mencari penganti puteh....harap adelah..jiwa aku kekosongan sebab xde kucing..huhuhu
agak-agak dapat sekor cam pic kat bawah ni ok gak kan..:))





sekian..

4 comments:

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)