Wednesday, 24 July 2013

Iftar bersama blogger.

Kali pertama iftar bersama blogger , tak sangka memang seronok dan mengenyangkan , burp!! Alhamdullilah.

Bak kata orang , kalau makan reramai terasa kenyang walaupun makan sikit je. Kali ni aku makan tak berapa tambah. Dan majlis ini menjadi majlis iftar + pra raya + sahur bersama. Memang enjoy laaaa bak kata hanggg...
Ehh, jum tengok gambar.
#mekasih syakir yang ajarkan cara-cara edit gambo. :)





Sampai-sampai gambo dulu yang utama.


Antara menu berbuka pada hari tersebut.mewah bak kata syakir.



Sebelum berbuka , kami berposing macam biasa, dan Semua sporting !!




Sesi menjamu perut.



Selepas sesi buncitkan perut.
Ada tak kebarangkalian , sesi fotografi?????????
Nantikannyaaaaaa...







Errkkkkk, sambung boleh tak... kalau komen 20 ke atas , saya janji dengan kelima-lima jari untuk update sambungan pule....
Amacam 20 komen je ... ehhhhh!!

posted from Bloggeroid

22 comments:

  1. Amboi korang...

    Hapenning bangat..


    P/s: dengan kuasa bulan?

    ReplyDelete
  2. Hahahaa aku akan komen 15 kali lau xckop 20 ehh mncik2

    xjnji tau xjaji

    ReplyDelete
  3. cepat update sambungan..!!

    meriah betul..
    syok2..

    ReplyDelete
  4. naseb baik gambor2 makanan tu kecik2. kalau tak, mau meleleh air liur ni haa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala, kecik ke... alamak.. makin edit.. makin kecik la yeeeeeaaa

      Delete
  5. ishh ni yg buat aku marah ni.
    ehh tetiba. ekekeke..
    untung la selalu jumpa.
    JELES tahu ! haaa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohon jeles ye mici..... hahahahahha kijam x akuuuuu... hahahhaahha

      Delete
  6. dah mcm suasana raya sebenaq plak aku rasa.. tp ko lupa pasal mejlis akad nikah tu ler, cian pengantin kita...ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lek luuuu, kan tunggu 20komennnnn .. hahahahah

      Delete
  7. Sodap...preekah hrhehe

    Btw u suka pokemon?? Samq le heheh3h3

    ReplyDelete
  8. gath dengan blogger...
    lama sudah tak alami perasaan begitu.
    mungkin kerana semuanya dah tak sama macam dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heip, jgnlah cakap macam tu.. buangkan yg keruh.. amek kan yg jernih...

      Delete
  9. komen banyak kali bhi meriah sampai 20.. hek2~

    ReplyDelete
  10. opppsss... sorry, terlepas plak. anggap tu teaser yek...

    #aku xmo reply...bukak komen baru, nak cukupkan 20 komen...ekekeke..nampak tak permainannya

    ReplyDelete
  11. opppsss... sorry, terlepas plak. anggap tu teaser yek...

    #aku xmo reply...bukak komen baru, nak cukupkan 20 komen...ekekeke..nampak tak permainannya

    ReplyDelete
  12. Salam.

    Bila la aku dapat join korang ni.

    Laa..atul, tak payah la tunggu 20 komen..update je eh.. ak nak tgk gak aksi2 power rangers korg, :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheheh , nampak x penyabar .. eekekekekek

      Sat ni saya update,. :)

      Delete
  13. sama mcm lana ckp. bila lah kita nk ada sekali... huhu, sabar jelah. happening korang ni

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)