Saturday 11 February 2012

KASUT TUMIT TINGGI

Assalamualaikum!! salam sejahtera malah salam satu malaysia tak akn aku lupakan..hurm,semenjak salam satu malaysia ni aku perasan macam dah pupus salam sejahtera ek..High Heel ..satu tajuk kali ini yang aku akan mengupas-gupas terkupas-kupas..aku adalah perempuan yang tak pandai pakai kasut tumit tinggi..tak kesahlah bentuk camner..alaaaa.....yang hujung kaki amatlah runcing,tajam yang kalu aku pakai boleh terpelesot jatuh gedebuk di jalan raya..hahahhaha..pakai setakat nak berdiri posing cantik, posing baik ,aku oklah kott..walaupun aku dah berumur 25tahun,high heel aku tak pernah ada..(amek ko!! ) hahahha
aku memang nak memilikinya,aku mampu nak memilikinya,tapi sape nak pakai kecuali aku... :P..dengan design kasut tumit melebihi 3 inci memang lah lawa-lawa,cun-cun..tapi apakan daya aku masih gayat..hahahhahaha...aku akan cuba pakai, tapi aku rase aku pakai untuk ketuk kepala penjahat kott..klu dpt ketuk lah..huhuhuhu..kasut pun boleh jadik senjata ye gegirl!! :))

sometimes,aku ade terbaca..(buat-buat terbacelah) yang fakta ade bagitau..kalu pakai kasut cmni..tulang belakang ade problem lah,tumit sakitlah,bla..bla...bla..tapi kite gegirls..pedulik hape kan...cam org putih cakap "BEAUTY IS PAIN " hehhehehe..tapi kalu pegi jejalan kl,jejalan gan kekawan aku amatlah menyayangi kaki aku,semestinya aku pakai kasut tapak rata  je..
 malah kawan aku pernah berpesan kat aku,

 SHE: klu ko nak pakai high heel dgn terrer, ko kene lari-lari anak tak pun pakai time kene kejar dgn lembu,otomatik ko pandai terus pakai high heel..
AKU: ........kat kl ade lembu ke der??? :p

 aku rasa bahagia sebab aku banyak kawan yang akan menyokong aku untuk pakai high heel ni,tapi tahap keyakinan aku tak cukup setinggi high heel tu..ok, kahwen nati aku pakai sandal,tak pun kaki ayam macam retis ELYANA tu boleh dak?? :P
aku mungkin takde gen untuk pakai kasut tinggi,mungkin jalan aku pun cam ketam,itu sebab tak boleh pakai high heel..ye la korang penah tak tengok ketam pakai high heel?? :P tapi kalu ade PETUA untuk bagi aku supaya aku boleh pakai high heel ni amatlah di alu-alukan..:P dan FYI aku teringgin gileeeeerrrr nak pakai KISS N TELL puye brand..kasut die lawa duh :p ... kalaulah aku dapat pakai,kompom makin banyaklah koleksi kasut aku lagi..walaupun aku ni xde high heel tak bermakna aku bukan pengemar kasut oke..aku ade WEDGES gak..praktis WEDGES nanti terrer lah pakai high heel kan...weeeehooo..
Nak ini !! :P
ok jupe next belog k..tgu....Assalamualaikum!!! :P

2 comments:

  1. salam,, wah,, tq sebab sudi tanye muja yang tak berapa arif sangat ni,, rasa bangga lak ad yang sudi bertanya,, awak boleh baca kat entry ni k,, sume yang awak leh join ada kat entry ni,, ti jangan lupa komen,, kalau nak tanye pape tanya k,, :D
    http://mujadafewa.blogspot.com/2011/10/kenapa-bloggerz-memang-kena-join-dorang.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh thanks dear..nati i komen lagik..banyak list soklan nak taye kat muja..ngeeee...

      Delete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers