Saturday 15 February 2014

Selamat hari jadi .

Assalamualaikum ,

Hari ini hari jadi dia , dia yang selalu ada untuk aku dikala aku sedih , gembira dan gila-gila .
Dia memang gila-gila, senang bergaul , senang di ajak berborak , senang semuanya .
Aku doakan kau semoga sentiasa ceria-ceria , dipermudahkan rezeki , dipercepatkan jodoh *amin* . Dipanjangkan umur , dan diberikan kesihatan yang baik.
Aku sayang kau babe.

*Suaraku keras tak berbahasa,
Kerna aku rimas gedik mengada-gada ,
Aku punya manja kau saja boleh rasa,
Rahsia kita berdua . *Lirik 150 juta*


Sanah helwah ya Iffah Afeefah
Saeng il chunga haeyo <3
Muahmuahmuahhh dari aku .





posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. laaaaaaaaaaaaaaaaaa aku baru pasan siap ade entry tuk aku
    ni nak sepak lelaju ni
    ehhh

    kakakaka sepak bermakna kiss. mhon mengerti lol

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers