Sunday 6 October 2013

Rindu

Di cuci dulu oleh cikzaitul :) Assalamualaikum . Sebenarnya aku rindu dia :'( Aku dan dia adalah pasangan bercinta jarak jauh. Aku di selangor , dia di johor. Nak jumpa pun bukan setiap bulan , bukan setiap hari, Kadang-kadang hampir 6 bulan tak jumpa. Yelah , sedih bila orang yang kita sayang , jauh dari sisi , Bila aku gembira , sedih , dia hanya tau dari telefon. Yang ada disisi aku hanyalah family dan kawan-kawan yang sangat memahami. Bercinta jarak jauh , nampak kita macam sorang-sorang kat dunia, Macam forever alone, tapi hati kita ada dia sorang. Bercinta jarak jauh harus ada kepercayaan dan kesetiaan. Seriusly aku kaki cemburu , harus pupuk kepercayaan pada pasangan aku. Dan seriusly aku penat juga dengan situasi macam ni. Dan harap penantian ini berbaloi.

6 comments:

  1. aduhai... bersabarlah wahai hati.. kalau dah tak mampu bersabar, cepat2 kan lah apa yg wajib tu.. semoga kamu berdua terus bahagia,

    ReplyDelete
  2. percaya lah pengorbanan kamu berbaloi :)

    http://missherher.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. sabar ye syg... ai tau u kuat.... dia pun pasti rindu kat u. nasib baik zaman skang ada tepon, kalau dulu alamatnya kena tunggu abg posmen le hari2..hihi

    ReplyDelete
  4. Cabaran cinta jarak jauh tu beb...

    ReplyDelete
  5. Kalau tak de perasaan cemburu bermakna couple tu x normal kbai

    ReplyDelete
  6. Wow, 6 bulan tu, perghhh... Jangan da org lain masuk line nak ngorat cik zatul sudah... Nnati kena penyepak dgn cinta hati cik zatul... Bedebush, berani ngorat gf orang, hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers