Tuesday 3 September 2013

Hari raya memang tak lari dari open house.
Aku berkesempatan untuk makan-makan besar .
Nasib tank perut aku besar . Jadi pelbagai makanan menjunam dalam perut aku yang comel. #hamboi





Ni rumah pertama aku dapat merasa apa itu rumah terbuka pada tahun ni.
Wah.. nampak sangat area rumah aku takde open house..
Chaitt !!
Di rumah blogger pari-pari putih .













Ok, mekasih kepada tuan rumah yang tak pernah jemu mengajak aku datang ke rumah. Siap ada majlis sesi karaoke beramai-ramai sementara tunggu turn tengok wayang .

Keesokkannya ,
Majlis hari raya di tempat kerja partime aku.
Majlis agak sederhana tapi sesi bergambar meriah macam aku dah jangkakan.



Majlis hari raya bukan setakat datang , makan , bergambar.
Tapi inti patinya untuk mengeratkan silaturahim dan ada juga untuk menayang aksesori , baju dan pelbagai.







posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. Awat ko x ping entri ko ni weh... aku baru nampak ok... lol hope to do same thing next year insayllah.. :)

    ReplyDelete
  2. haah....awat x ping...seb baek perasan...taun depan kita pakat makan nasi minyak la pulak....hihi

    ReplyDelete
  3. salam..ko tak pernah rase umah terbuka? erk.. ok takpe.. eh.. aku follower no 200!! entri khas untuk aku ok? thanks! ^__^

    ReplyDelete
  4. makan sakan.. miss u babe :)

    ReplyDelete
  5. Open house memang wajib serbu... Hihihi

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers