Saturday, 11 May 2013

Minggu lepas punye citooo.




Aku dah mengundiii !!! Yahooo.
Debaran 5 Mei sudah berlalu.













































12 comments:

  1. tahniah sbb berjaya mengundi. aku segan dgn ko sbb aku blom daftar pengundi. mhahaha. tak sabar nk tunggu pru14 *lambat lg kot*

    pkai bju kaler biru tu bersebab ke?

    ReplyDelete
  2. Hahahhahaha, anda patut jeles encik miko...
    Oh, itu baju partime aku lerr.
    Memang baju biru,
    Baju hijau lak baju keje fulltime.
    Nampak x permainan uniform aku.
    Ehhhh

    ReplyDelete
  3. okay. undi ko bukan lagi rahsia. aku boleh agak ko sokong apa. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erk,, tahu ke ko aku sokong ape ni....
      Waaaaaahhhhhhhhhhh
      Cer teka....kui kuikui

      Delete
  4. yehaaa ak jg dah menjalankn tanggungjwbku sbg pebgundi.
    hahaha..

    licin pinggan ko jetol :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhahahaha, mmg pingan licin sebab sedap...
      Aummmmmmm!!!
      Tahniah dah mengundi...

      Delete
  5. Sekolah kita! Hahahaha.. Babe... AKu bru nk wat entri nih. hahahhaha..... Nantikan jari biru ku !!!!

    ReplyDelete
  6. Tahniah sebab mengundi walau aku rasa sudah terlambat sebenarnya untuk ucapkan ini.

    ReplyDelete
  7. Jaitul..

    aku masuk n3 ni.. ini memang citer lapok.. tapi takpe.. aku pun baru je warm up blogwalking hehe

    ReplyDelete
  8. Hai..sy ada menerima tempahan kraf felt pada harga yg sangat murah..

    http://azcreations11.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/pages/AZ-Craft-Creations/109353639269048

    Thanks.. =)

    ReplyDelete
  9. aku masuk aku tak komen rupenye

    ak nk ckp miko da nampak permainan uniform ko tu hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)