Sunday, 16 September 2012

Worldless Sunday

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum ,
#Kejadian berlaku di KLCC
# Rumah Puan Pari-pari putih



Oke kawan-kawan ini KLCC :)
oke , aku tau dah korang tauuuu :)

 

Shinta :)


Shinta : I'm Here :)


Aksi ini dilakukan secara paksa # iffahaffefah cakap

Ini dia Si Cinta Sekuriti :)

Puan Nong bersama Famili :)
Ber-saya Ber- awak Bila aku dan dia berbicara :)
Hahahahahaha..

3-3 chummelll kan ??
Oke kami tau :)
ngehehehehheheh

Di Rumah Puan paripari :)))
Menu : Bakso
Tahap Deliciuuusss : +++
Tahap Buruk lantak : Errrrrr....Acane ek..banyak kali jugaklah  menambah isi di mangkuk yang kosong :)

Nong + Parppariputih + IffahAffeffah
Permintaan Iffah yang mohon gambarnya di BLUR Kan..
Ikutkan jelah :)
 

Jemputtt Maakannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Jemputt Masakkkkk .. PPP paksa kami masak tau..
ko hadeee ??  (pinjam ayat PPP jup ) :))
PPP sudah siapkan tugas untuk kami memasing ..
Nong - potong nasi impit
Iffah - goreng ayam
Aku - bancuh air
Takpe PPP , kiteorang IKHLAS bebenorrr tolong tau :)
 

Bakal cekgu Dan ADAKAH Bakal Cinta Seku**** ???
Aku tak sangka Kami ni sekepala .
Hilang Segan aku bila ada dia .

 
 
Jeng jeng jeng ........................................
 
 
 
 
 
 
Oh ye.. Nugget ni aku try buat kat rumah tu ari ,
Tahap Deliciuss : Not Bad :)
Hehehehehheh
#Kenangan terindah mengenali korang dalam hidup aku :)
 
 
tengggss :))
 
 

Saturday, 1 September 2012

Bebelan Malam Sabtu .

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum ,





I love my country . Do you ? Selamat Hari Merdeka :)



Ok-Ok ni nak pesan ni ,



Jika kau sedang bersedih melayan jiwa yang lara takpun berduka :'(

Atau mode tengah tunggang-langgang takpun mode marah menguasai di paras atas 120 / km ,


amek kau !!


Kita  haruslah ...................

1 )    Berfikir sejenak
2 ) takpun tarik napas sambil chill kejap
 Dan ........

Senyumlah jugak  untuk orang sekeliling walaupun terpaksa dan orang mengata senyuman itu tak ikhlas  .. :')



Maaf ikhlas dari hati ini .




Pesanan ini tidak di taja malah untuk peringatan setelah diberi peringatan :)
#mode owner ini memang ke laut sebenarnya .. huhuhuhu
Daisypath Anniversary tickers