Sunday 24 February 2013

Jatuh cinta lagi ke?

Di cuci dulu oleh cikzaitul :)
Assalamualaikum ,

Di satu petang yang indah ..
Kawan aku mesej  kat aku , Katanya die nak menjalankan misi mengorat.
Hmm , aku mampu tersenyum bila terbaca mesej tuh . Sungguh berani .. Ngeeee...
Dalam erti kata lain , adakah kawan aku tu jatuh cinta ??


Haaa, ini lah tanda-tanda korang dilamun cinta


1 ) Korang tak boleh berhenti tersenyum
pernah tersenyum sesorang dimana saja korang berada selepas dia contact korang ?
walaupun die hanya mesej " hai awak ?" takpun call korang sekejap ,
pastu terasa sayang pula delete mesej-mesej dia dalam henpon , padahal mesej tu dah berbulan dalam inbox korang. tak caya pegi recheck balik .. ehhhh...


Ohh..Die mesej lagi lahh.. *SENYUMMMM lagikkk *


2) Ambil berat
Korang secara tetiba ambil berat tentang dia , samada latar belakang dia dan juga perkembangan tentang dia.Tak kisahlah die dah makan ke , sakit pening ke, semua nak tau.Secara otomatik korang dah macam polis sentri kannn :)
dan korang nak jadi orang pertama tahu tentang si dia , pastu mulalah godek-godek rahsia si dia tu dengan kawan rapat dia kan..


 



3) Cemburu dan Gelabah
Cemburu tu tandanya sayang , cemburu tengok kalau dia layan orang lain .
mulalah gelabah bila tengok si dia berborak-borak dengan jantina berlawanan . lepas tu gelabah si dia tak mesej kat henpon korang . gelabah  sangattt  kannn..

 




4) Rindu
Setiap saat takpun minit , korang akan curi-curi usya si dia , Samada tengok dia dalam fesbuk ke, ngintai dia sewaktu korang otw nak balik rumah ke, takpun dengar suara die pun terasa hepi sangat , pastu terbayang pula wajah si dia , tersengih sesorang . Mula lah rindu nak dengar lagu feeling-feeling , Rindu dengan bayangan dia .

                                             Gambar takde kene mengena *hikkkss*

Apepun C.I.N.T.A itu kurniaan tuhan , Setiap orang ada definisi masing-masing kan.
Aku hanya berkongsi rasa sahaja :)

26 comments:

  1. ini tidak adil!!! cemburu lelaki dgn cemburu mpuan tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mohon pembahagian sama rata untk perasan hati...itu baru adil! :P *ttibe buang tebiat*

      Delete
    2. ehh..buang tebiat ke ape..
      ko jeles camne lak miko ??
      errr kbai.

      cikzaitul

      Delete
    3. sejak dua menjak, encik miko sungguh tabah bicara soal cinta.

      Memg die buang tebiat rasanya.

      *ak hrp dia baca komen ni,hahaha

      Delete
  2. Hati pun berbunga2 kentut pun semerbak harumnya.. itula cinto. hehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHHHA..kalau dah cinta pun , bau kentut tetap ai tau...lalallala

      cikzaitul

      Delete
  3. cinta oh cinta..semua jadi penasaran..hoho..:-)

    ReplyDelete
  4. 5 thn yg lps ni tanda tanda cenggini
    sengih mcm kerang busuk msa awl awl jth cinta

    ReplyDelete
  5. Aku penah mengalami situasi dpt tgk bumbung rumah pn jd la...*kesian*

    ReplyDelete
  6. ya Allah ..adakah aku jatuh cinta... cinta ohh cinta ,,,

    ReplyDelete
  7. hari2 jatuh cinta dengan suami. opsss hihihihi

    ReplyDelete
  8. Salam.

    Sampai hari ni atul, aku jatuh cinta dgn lee min ho, n jang geun suk.

    Camna la hai ak terjebak dgn korean wave..haduh

    ReplyDelete
  9. Jai.. mohon terus bercinta walaupun ko telah berkahwin eh... petua rumahtangga bahgia.. la la la la

    ReplyDelete
  10. hmmm. aku rasa.. aku rasa... aku dah jatuh cinta! kekeke

    ReplyDelete
  11. aku pun tersengih-sengih sendiri gak lepas baca sms ko.. tu kira jatuh cinta jugak ke? heeeeeee

    ReplyDelete
  12. aku tak jatuh cinta

    bukan

    bukan


    err kbai

    ReplyDelete
  13. <--- jatuh tangga jer.... kbai

    ReplyDelete
  14. okey..semua tanda2 tu tengah berlaku pada aku..hahaha

    ReplyDelete
  15. Wow, semua tip ini dah pernah terjadi pada diriku... Memang betul tidur tak lena, mandi tak basah bila dia tak call walau sehari dah rinduuuu sangat2.. Uwekkkk hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih Komen ,
nanti kita komen awak balik yea.
p/s : Setiap komen dikenakan caz senyuman paling ikhlas :)

Daisypath Anniversary tickers